شركت 2 داماد در شب عروسي يك دختر!!
اخبارروز-ایران و جهان
خبرهای گوناگون اجتماعی-فرهنگی و...

به گزارش وطن امروز، راز پنهان عروس جوان پشت هلهله های جشن نامزدی فاش شد. در شب مراسم نامزدی مرد جوانی به مجلس جشن آمد و ادعا کرد شوهر عروس خانم است.چندی پیش مرد جوانی به دادسرای یافت آباد رفت و به دلیل فریب در ازدواج از همسرش شکایت کرد.

وی به بازپرس موسی وند از شعبه چهارم گفت: چندی پیش در خیابان با دختر جوانی تصادف کردم، رهگذران وی را به خودروی من آوردند و من هم که دستپاچه شده بودم تصمیم گرفتم وی را به بیمارستان برسانم.

در میان راه دختر جوان به من گفت حالش خوب است و از من خواست وی را به خانه اش برسانم. دختر جوان را به خانه اش رساندم و فردای آن روز برای پیگیری احوالش دوباره به خانه اش رفتم.

دختر جوان حالش بهتر شده بود. همین رفت و آمد ها کافی بود که به دختر جوان علاقه مند شوم و به وی پیشنهاد بدهم تا با یکدیگر بیشتر آشنا شویم.

با گذشت چند ماهی از این آشنایی به وی پیشنهاد ازدواج دادم و این دختر پیشنهادم را پذیرفت.

پسر جوان در ادامه گفت: سهیلا از من خواست جشن نامزدی مجللی بگیریم و من نیز که به وی علاقه مند بودم تصمیم گرفتم این کار را انجام دهم.

برای برگزاری جشن مجبور شدم از خانواده ام پول قرض کنم و با وجود مخالفت های خانواده ام تصمیم گرفتم با سهیلا ازدواج کنم.

روز عروسی وقتی سهیلا در آرایشگاه بود سراغش رفته و وی را به محل برپایی مراسم بردم. هنوز چند دقیقه ای از بله گفتن عروس خانم پس از خطبه نگذشته بود که مرد جوانی وارد مراسم عقد شد و با داد و فریاد ادعا کرد که سهیلا همسر وی است و این مرد عصبانی درحالی که با سروصدا قصد داشت مجلس جشن را برهم بزند به من گفت: سهیلا همسرش است و از مدتی پیش بدون اطلاع وی از خانه اش فرار کرده و تا چند ساعت پیش اطلاعی از سرنوشت وی نداشته است. این داماد فریب خورده گفت: زندگی ام بهم ریخته است، نزد بستگانم سکه یک پول شدم و می خواهم عروس خانم مجازات شود.

با شکایت این مرد، زن جوان به دادسرا احضار شد و وقتی در برابر بازپرس قرار گرفت درحالی که گریه می کرد، گفت: مدتی پیش به عقد پسر جوانی به نام محمد درآمدم و در همان دوران نامزدی متوجه شدم که وی معتاد است و به همین دلیل برخلاف میل وی با بخشیدن مهریه ام از وی جدا شدم.

اما وقتی با سهیل آشنا شدم تصمیم گرفتم موضوع ازدواج قبلی را پنهان کنم. نمی دانستم که محمد تصمیم دارد مراسم نامزدی ام را بهم بریزد.

بازپرس موسی وند با اعلام این خبر گفت: تلاش های ما برای آشتی این زن و شوهر نتیجه نداد و چون تصمیم آنها را برای جدایی جدی دیدیم، پرونده آنها را برای رسیدگی به دادگاه خانواده فرستادیم.

منبع : vatanemrooz.ir


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : 30 مهر 1389برچسب:,
ارسال توسط رضا
آخرین مطالب